FANDOM

Francine "Frania" (ang. Fanny) Fullbright alias Numer 86 jest szefową złomowania, a od odcinka Operacja: Z.E.R.O - głównym Oficerem Taktycznym w Klanie Na Drzewie. Dowodzi Brygadą Złomującą - specjalną jednostką zajmującą się wyłapywaniem zbiegłych agentów, którzy nie chcą poddać się procesowi złomowania dobrowolnie. 

WyglądEdytuj

Frania ma piegowatą twarz i kręcone rude włosy, zwykle niewidoczne spod hełmu. Dzięki jednemu z komiksów wiadomo, że ma zielone oczy. Nosi ciemnozielony sweter z dwiema okrągłymi nalepkami na ramionach (najprawdopodobniej służącymi za dystynkcje oficerskie), pomarańczową spódniczkę oraz brązowe wojskowe buty. Kiedy jest na służbie ma również żółtą kaburę.

OsobowośćEdytuj

Numer 86 odznacza się wyjątkowo nieprzyjemnym, wrednym usposobieniem, co sprawia, że jest jednym z najbardziej nielubianych oficerów Klanu. Przez większość czasu porozumiewa się krzycząc. Szczególną niechęcią darzy chłopców, których uważa za bezużytecznych i głupich, a wręcz szkodliwych - jej nastawienie do nich jest wręcz otwarcie seksistowskie.

Jest jednak również wyjątkowo lojalna wobec KND i często przedkłada pracę ponad własne uczucia, co widać np. gdy w odcinku T.O.R.T - P.I.Ę.Ć wymazuje pamięć Numerowi Dziewiętnasty Wiek, mimo że jest w nim zakochana.

Numer 86 ujawnia też czasem wrażliwą stronę swego charakteru. Widać to w m.in. w odcinkach Operacja T.A.T.U.Ś ( w którym pokazane jest że ma bliską relację ze swoim ojcem) lub Operacja I.M.P.R.E.Z.A ( gdzie ujawnione jest, ze jest wielką miłośniczką Tęczowym Małpek, choć wstydzi się tego i groźbami zmusza Numer 4, aby nikomu o tym nie mówił. )

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Pan SzefEdytuj

Pan Szef jest ojcem Numer 86.

Można by się spodziewać, że fakt, iż Frania jest agentką KND, z którym jej ojciec walczy, negatywnie wpływa na ich relację, jednak nic bardziej mylnego. W Operacji: T.A.T.U.Ś pokazano, że Pan Szef bardzo kocha swoje dzieci (nie znosi tylko wszystkich innych). Stara się o nie troszczyć i chce ich szczęścia. Gdy córka wyznaje mu, że należy do Klanu Na Drzewie, ten odpowiada, że nie ma nic przeciwko temu tak długo, jak sprawia jej to radość.

Paweł i SylwekEdytuj

Paweł (Numer 85) i Sylwek to młodsi bracia Numer 86.

Z opowieści Pawła wynika, że Frania zachowuje się wobec niego i Sylwka podobnie, jak w stosunku do innych chłopców. Łatwo się na nich denerwuje i często krzyczy. Zarówno Sylwek jak i Paweł się jej boją.

Życie uczucioweEdytuj

Numer Dziewiętnasty WiekEdytuj

Relacja tej dwójki w odcinku Operacja: T.O.R.T. - P.I.Ę.Ć zaczęła się od niechęci i nieustannych kłótni - dość zrozumiałe, biorąc pod uwagę seksistowskie nastawienie ich obojga. Jednak w późniejszych częściach odcinka Numer Dziewiętnasty Wiek skomplementował urodę Frani, co sprawiło, że zaczęła odnosić się do niego nieco serdeczniej. Gdy Numer 5 przybył im z pomocą po tym, jak zostali uwięzieni, zastała ich całujących się. Pod koniec odcinka Numer 86 wyznała Numerowi Dziewiętnasty Wiek miłość, co jednak nie przeszkodziło jej w zezłomowaniu go.

Numer 4Edytuj

86 x 4

Numer 4 i Numer 86 w komiksie

Numer 86 prawdopodobnie podkochuje się w Numerze 4. W Operacji: K.O.N.I.E.C, tuż przed rozpoczęciem procedury złomowania na Sektorze V, wyznała, że zawsze uważała, że był uroczy.

W komiksie Operation: F.O.R.G.E.T Numer 86 zostaje przypadkowo i tymczasowo zezłomowana. Zupełnie wówczas wariuje i próbuje całować wszystkich chłopców, na których natknie się w Bazie Księżycowej. Gdy spotyka Numer 4 oświadcza, że teraz może zrobić "coś, na co czekała od bardzo dawna". Zanim jednak zdąża do czegoś dojść, Numer 86 przypomina sobie, kim tak naprawdę jest, i że nie cierpi chłopców.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej numer to aluzja do angielskiego wyrażenia to eighty six someone/something, oznaczającego: usunąć, pozbyć się kogoś lub czegoś. Jest to oczywiście związane z jej pozycją w organizacji.
  • W oryginalnej wersji językowej mówi z silnym akcentem wskazującym na szkockie lub irlandzkie pochodzenie. Na tę drugą opcję wskazuje również kolor jej ubrań (zielony i pomarańczowy to kolory widniejące na fladze Irlandii i silnie kojarzone z tym państwem) oraz fakt, że w odcinku Operacja D.Y.P.L.O.M została zamieniona w setera irlandzkiego.

GaleriaEdytuj